Peter Grill and the Philosopher's Time Peter Grill and a Blind Date with an Orc
S1, A5: The guildmaster's latest scheme involves a political marriage between Peter and an ugly orc; Peter thinks he's safe from temptation, but beauty is in the eye of the beholder.