Alla mot alla med Filip och Fredrik Peter Jihdes avskedsdikt
S5, A24: Gry Forsell och Micke Tornving möter älskvärda duon Liv Mjönes och Gustaf Hammarsten. Det bjuds på Peter Jihdes avskedsdikt i Nyhetsmorgon och flamrelaterade grejer. Har lagen koll på 90-talsband, Hollywoodfruar och solen?