Ghosts Pete's Wife
S1, A6: Pete får besök av sin levande fru och märker att hon döljer en hemlighet. Sasappis blir arg när Thorfinn sträcktittar på deras favoritprogram utan honom. Trevor får veta att han kanske har en dotter.