Petter Northug och Frida Karlsson
S3, A7: Kan den norske skidfantomen Petter Northug och stafettvärldmästaren Frida Karlsson ge Anja och Foppa en match? Frida Karlsson visar att hon inte bara kan staka utan även paddla. Allt avgörs i en svettig kraftkamp i form av stocksågning.