Pick a Princess
S1, A3: Kungafamiljen semestrar på Fontainebleau. Marie Antoinette upptäcker du Barrys plan att ta emot Provences trolovade. Kommer den fransyska reservtronföljaren att föda en son innan hon och Ludvig?