Piece of My Heart
S4, A13: Addison återvänder till Seattle Grace för att genomföra en operation och blir förvånad över förändringarna i hennes f.d. kollegors liv; Derek och Meredith får en första patient till sin kliniska prövning; Rebecca har chockerande nyheter till Alex.