Piko Pau 'iole
S6 A8: Five-0 måste arbeta med den charmige bedragaren Hank Weber (Kristoffer Polaha) för att hitta en mördare när hans kvinnliga partner mördas under ett jobb. Polisinspektören Abby Dunn från San Francisco kommer till Oahu för att utreda morden på fem kinesiska vapensmugglare.