S1, A1: Seriestart. 32-åriga Ashley ser fram emot ännu en nyårsafton med sin långvarige pojkvän Miles när hon möts av en oväntad syn direkt utanför sitt hem. Miles har just blivit gripen av polis och hennes liv kommer aldrig mer att bli sig likt.