9-1-1: Nashville Pilot
S1, A1: En kraftfull tornado drar fram genom Nashville och hotar en countryfestival, vilket tvingar kapten Don Hart och brandstation 113 ut på ett gastkramande räddningsuppdrag. Samtidigt kämpar familjen Hart med efterdyningarna när en gammal hemlighet avslöjas.