White Collar Pilot
S1, A1: När spåren efter den undanglidande "the Dutchman" tar slut slår sig FBI-agenten Peter Burke ihop med en oväntad partner för att få tag i honom, nämligen den fängslade Neal Caffrey. Han är en bedragare utöver det vanliga, och det var Peter som satte dit honom. Nu ger sig Peter efter förfalskaren, och vid sin sida har han en lika bedräglig brottsling.