S1, A1: När en rivaliserande klubb tömmer och sen förstör deras illegala vapenlager, tar SAMCRO (Sons of Anarchy Redwood Original) lagen i egna händer för att ta tillbaka sina vapen. Samtidigt hamnar familjeangelägenheter i centrum med ett medicinskt nödfall rörande Jax Tellers nyfödde son.