Sneaky Pete Pilotavsnitt
S1, A1: En bedragare (Giovanni Ribisi) på flykt från en våldsam gangster (Bryan Cranston) tar skydd från sitt förflutna genom att anta sin cellkamrat Petes identitet. Han ”återförenas” med Petes släkt, en färgglad, dysfunktionell grupp som hotar att dra in honom i en värld som är lika farlig som den han försöker fly från – och kanske kommer att ge honom en smak på den kärleksfulla familj han aldrig haft.