S1, A1: När en toalettstol från rymdstationen MIR faller ner från himlen och dödar henne, får den cyniske 18-årigen George Ellen Muth reda på att hon blivit en lieman och att det finns en själakvot hon måste uppnå innan hennes själ kan gå vidare.