S1, A4: Melendez tar en risk för att rädda en mamma och hennes ofödda barn, vilket sätter sjukhuset i juridisk fara. När Shaun kämpar för att anpassa sig till sitt nya liv, går han och Claire ihop för att behandla en tonårsporrskådespelerska.