S1, A1: Leafs får en bra start, men huvudtränaren Sheldon Keefe vill att laget ska hålla fokus på att bygga Stanley Cup-vanor; att ingjuta slutspelsvärden i lagets spel från början. Thornton bryter ett revben. Matthews och Keefe har olika tankar om lagets strategi i Edmonton. Ett besök hos Ema & Brian Matthews i Arizona.