Jims värld Plot Twist
S4, A7: Cheryls mamma har köpt en familjegrav, där hon vill att de alla en gång ska vila. Men Jim insisterar på sin egen familjegrav och reserverar i hemlighet en plats bredvid en känd fotbollsspelare.