S5, A12: När en neurokirurg mördas precis innan en operation, avslöjar Five-0 den chockande sanningen bakom försvinnandet av fyra skolpojkar för 40 år sedan. McGarretts Mercury Marquis stjäls också av en osannolik gärningsman.