White Collar Point Blank
S2, A9: När Peter och Neal hittar en viktig ledtråd i mysteriet kring mordet på Kate iscensätter Neal ett avancerat bedrägeri för att få träffa hennes mördare i egen hög person. Du kan se ett nytt avsnitt av White Collar tisdagen den 18 januari och efteråt ladda ned det från iTunes.