Point Three Percent
S1, A5: Efter att ha knutit an till en ung patient, misstänker Shaun att han har blivit feldiagnostiserad med en dödlig form av hjärncancer. En äldre patients allergiska reaktion avslöjar en långvarig klyfta med sin son.