The Looming Tower Pojkar i Krig
S1, A6: Vince fortsätter att be om tillåtelse att berätta om Mihdhars visum för FBI. O'Neill tappar sin väska och en utredning om hans hantering av viktigt material påbörjas. En pojke, radikaliserad av CIA:s vedergällningsattack som dödade hans vän, reser till Jemen för att påbörja sin egen martyrresa.