Adhura Pojken som lever inuti Vedant
S1, A4: Vedant minns vad som hände i dekanens bungalow natten då valparna dödades. Skolan är skakad av Suyashs död. Adhiraj blir alltmer desperat i sitt sökande efter Ninad. Den mörka kraften griper skolan allt starkare, och Old Boys kan inte lämna campus. Sarthak känner sanningen om Vedant.