Empire Poor Yorick
S2, A4: Familjen Lyon är fortfarande uppdelade i stridande falanger, men de beslutar sig för att spela in en musikvideo som kommer att dra fördel av Hakeem och Jamals duett från Hakeems läckta album - ett samarbete som kommer att gynna bägge företagen. Samtidigt byter Lucious sina verkliga handbojor mot virtuella sådana, men han kan fortfarande inte kontrollera sitt företag fullt ut med ett federalt mordfall hängande över huvudet, så han bestämmer sig för att finna Vernon för att få honom att permanent försvinna.