S8, A1: Dennis och Dees sjuka farfar Pop-Pop tynar bort på sjukhuset och de måste besluta sig för ifall de ska dra ur kontakten. Men det blir komplicerat när gänget får reda på Pop-Pops förflutna som nazist och Mac, Charlie och Frank ger sig iväg för att leta efter den gamle mannens byte från kriget.