S1, A4: Iemos och Wiros ger sig ut i skogen som kryllar av kusliga varelser för att ta sig till Gabii. Ilia fortsätter sin utbildning medan Numitor och Silvia försöker övertala staden Ertas vise män att Amulius ljög för dem.