Prassel
S10, A7: Steve och Janet ber Kelly och Dylan att bli gudföräldrar. Steve backar om att sälja Corvetten för att underlätta betalningen för familjebilen. Janet låter David sälja bilen till en kvinna som nog gillar honom.