Bless This Mess Predators
S1, A4: Trots sina tappra försök att anpassa sig till livet på landet har Rio fortfarande svårt att navigera den sociala och kulturella klyftan mellan New York och Nebraska, vilket leder till en hel del pinsamma möten. Mike och Rio lyckas dock övertyga Rudy och Beau att prova något nytt genom att uttrycka sina känslor.