Leva Life Premiären
S1, A1: Samtidigt som journalisten Nora plötsligt får fruktansvärda smärtor i magen dyker en stor karriärmöjlighet upp. Men efter ytterligare ett smärtanfall får Nora ett besked som vänder hela hennes liv upp och ner.