Sullivan's Crossing Pressure Drop
S1, A5: Cal råkar av misstag avslöja något stort för Maggie när hon förbereder sig för att hantera sina problem i Boston. Sully distanserar sig oavsiktligt ännu mer från Maggie när han kämpar med sina egna demoner.