About Sasha Princess of the Shadows
S1, A1: Det är Sashas första dag på hennes nya gymnasium. Anledningen till varför hon anländer i mitten av skolåret är en hemlighet som hålls dold till varje pris. Inte en lätt bedrift när hennes nya kompisgäng bombarderar henne med frågor! Hennes lillasyster Pauline måste också försöka passa in i detta nya liv som Sasha har tvingat på hela familjen.