S1, A5: Tandy är besatt av att få svar om Roxxon-mörkläggningen. För att få svaren hon vill ha så provar Tandy sin kraft för att få nya insikter. Tyrone fokuserar å andra sidan på att vara en vanlig kille när delstatsfinalerna i basket närmar sig.