Powerpuffpinglorna Prinsessan Buttran
S1, A2: När Buttran börjar hänga med sina nya vänner - ett gäng skejtande värstingtjejer som kallar sig Derbytanterna - verkar det bara finnas två Powerpuffkringlor kvar, vilket glädjer prinsessan Morbucks som siktar på den lediga platsen.