Mira Royal Detective Prinsessmysterie Under Täckmantel / Mysteriet på Modevisningen
S1, A4: Mira går under täckmantel för att hitta den värdefulla Jalpurs Juvel. När Priya gör en klänning för en modevisning och den försvinner, upptäcker Mira att den gömmer sig fullt synlig.