Privilegium Blue Bloods
S1, A5: En bomb har programmerats till att detonera i Manhattan, så Frank, Danny och resten av NYPD försöker ta reda på var bomben finns. Mitt uppe i sökningen argumenterar medlemmarna i Reaganfamiljen om värdet av och risken med profilering.