Filthy Rich Proverbs 20:6
S1, A5: Margarets vän Franklin använder Mardi Gras för att hedra sin mors minne. Under tiden dyker pastor Paul och Eric - till Margarets bestörtning – upp i en politisk reklam för den lokala guvernören, Virgil Love, och Ginger dras in i debatten när det avslöjas att Sin Wagon har skandalös information om guvernören. När den informationen hamnar i fel människors händer hamnar Ginger i en farlig situation.