S1, A3: Tamara försöker få sina förföräldrars tillåtelse att bo i deras lägenhet. Hon besöker dem med sin mamma på ålderdomshemmet och lovar att fira Pesach med dem efter år av missade familjesammankomster. Juana och Laura följer med henne på ett evenemang som Ofelia organiserat, värdinnan på Ladorada, dit Tamara vill gå med dolda avsikter.