S1, A3: Efter att Gingers dop på Sunshine Network orsakar uppståndelse bland dess fans, bjuder Margaret in henne att delta i "Wings of a Dove" igen för att diskutera sina handlingar. Under tiden börjar Jays lögner komma ikapp honom efter att ha blivit avslöjad live på TV, och Ginger ber om Margarets hjälp när hennes mamma och arbetare förföljs av en underlig man.