S1, A5: Hannah inför en "pyjamasdag" för att skapa en hemkänsla på kontoret samma dag som en gästföreläsare kommer för att diskutera gränser på arbetsplatsen. Samtidigt hjälper Greta Nick att komma igång på dejtingapparna och återupptäcka dejtinglivet.