S1, A13: Brenda bjuder Kelly, Donna och Andrea på ett pyjamasparty, men när Kellys hemska vän Amanda dyker upp går det utför. Brandon och Steve går på en dejt med två tjejer men det slutar med att de stjäl Brandons bil.