Quaking Grass The Chi
S1, A4: Brandon söker en tillflykt efter att Jerrika har sparkat ut honom. Ronnie är fysiskt och mentalt utmattad och stöter på Rafiq. Samtidigt tar Quentin ett värdefullt föremål från Trice, medan Kevins sökande slutar med att Brandon gör en dålig affär med Reg.