Ugly Betty Queens for a Day
S1, A3: Betty utnyttjar sin anknytning till Queens för att boka en känd fotograf till en fotografering på Mode, men hon vill genomgå en makeover innan de träffas. Wilhelmina gör sig i ordning för att gå på dejt.