Questions and Answers
S7, A17: Frågesportsprogrammet Jeopardy anländer till Miami och Dorothy får en chans att delta, något som hon tar sig an med stor entusiasm. Blanche och Dorothy skaffar en hund åt Rose för att muntra upp henne.