Alla mot alla med Filip och Fredrik Racet mot finalen rivstartar
S8, A1: Racet mot stora finalen i Avicii Arena rivstartar med nya moment och deltagare när Sanna Lundell och Anders Öfvergård ställs mot Ina Lundström och Kalle Lindh.