Räds inget
S1, A1: En ny gryning väntar för det till synes olycksdrabbade Birmingham City FC, tack vare ett uppköp av ett förmöget amerikanskt konsortium lett av miljardären Tom Wagner och NFL-ikonen Tom Brady. Med nya investeringar i klubben råder stor optimism inför säsongen 2023/24 - men stämningen försämras snabbt efter ett oväntat tränarbyte som får oavsiktliga och katastrofala konsekvenser.