S3, A28: Peter Magnusson och Christine Meltzer möter Sven Melander och Ebba Kleberg von Sydow i en nervig match. Peter har relationsproblem och Ebba är nervös. Det blir Kris-tema, samt ännu viktigare: vilka kändisar har gått i personlig konkurs?