Tell Me a Story Rage
S1, A4: Jordan tar saken i egna händer och skuggar den minsta grisen Eddie i hopp om att han ska visa vägen till de andra två. Förhållandet med Nick blir allt seriösare när Kayla mot bättre vetande ändå ger vänskapen med Ethan en till chans.