Ballers Raise Up
S1, A2: Spencer har dåligt med pengar och kämpar för att sluta ett avtal när Vernons bäste vän Reggie vägrar att kliva åt sidan. Jason sliter för att få ett bättre avtal för sin kund. På första träningsdagen märker Ricky att inte alla nya lagkamrater är vänliga.