Räkna Andetagen
S10, A3: Griffin får veta sanningen om sin fars död och avslöjar varför han verkligen kom för att besöka Casey. Gallo, Ritter och Violet vidtar åtgärder för att utöka sin mikrobryggeriverksamhet.