Cold Case: The Complete Series Rampage
S4, A1: I säsongspremiären återupptas ett fall från 1995 som rör två tonåringar som begick självmord efter ett massmord på ett köpcentrum. Bevis visar att det kan ha funnits en tredje skytt.