Misfortune Ranchen
S1, A3: Michi och Marie Claire träffas igen på Urqiza-ranchen, under den avlidne patriarkens minnesstund. Michi tror att han har överhanden med Camila när Marie Claire gör en storslagen entré. En frustrerad Fede fortsätter att vänta på Leticia för att äntligen ta sin plats som Urquis vd.