S2, A12: Wallace vänder sig till Veronica för att få hjälp när en före detta lagkamrat anklagar honom för en tragisk olycka. Under tiden hittar Veronica och Keith bevis som kopplar ett offer för en bussolycka till deras nya klient, Jackies pappa. Senare hittar de bevis på att ett gäng är knutna till Fighting F...